Вештачка интелигенција за игри

Вештачка интелигенција за игри

1.

Наслов на наставниот предмет

Вештачка интелигенција за игри

AI for Games

2.

Код

F23L3S153

3.

Студиска програма

Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

3 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Андреа Кулаков ворн. проф. д-р Петре Ламески

9.

Предуслови за запишување на предметот

Алгоритми и податочни структури или Примена на алгоритми и податочни структури или Вештачка интелигенција

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентите ќе ги разберат тековните проблеми и техники во академската и индустриската Вештачка интелигенција (ВИ) за игри, во исто време стекнувајќи практично искуство во работењето со разни готови алатки за техниките на ВИ применувани во индустријата за игри денес. Ќе бидат оспособени за подобро да ја разберат врската помеѓу ВИ за игрите и естетиката, наративот и играчкото искуство, на тој начин обезбедувајќи зголемена вклученост и задоволство на играчите.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Преглед на Вештачката интелигенција (ВИ) за игри. 2. Претставување на знаење кај разни видови на игри. 3. Движење и планирање кај игрите. 4. Донесување на одлуки во контекст на игри. 5. ВИ кај аркадните игри. 6. ВИ кај стратешките игри во реално време. 7. ВИ кај тимски игри. 8. ВИ кај игри со улоги. 9. Учење кај игрите. 10. Процедурално создавање на содржина. 11. Наративот на игрите и ВИ. 12. Најновите истражувања и иднината на ВИ за игри. Вежби: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

50 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Редовна посета на наставата, навремено предадени домашни и презентација на проектна задача

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4011

Ian Millington

AI for Games

CRC Press

2019

4012

Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius

Artificial Intelligence and Games

Springer

2018

4013

Ray Barrera, Aung Sithu Kyaw, Thet Naing Swe

Unity 2017 Game AI Programming

Packt Publishing

2018

4014

Jorge Palacios

Unity 2018 Artificial Intelligence Cookbook

Packt Publishing

2018

4015

0

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година