Учење на далечина

Учење на далечина

1.

Наслов на наставниот предмет

Учење на далечина

Distance learning

2.

Код

F23L3S166

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Информатичка едукација, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

3 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Гоце Арменски

9.

Предуслови за запишување на предметот

Алгоритми и податочни структури или Примена на алгоритми и податочни структури

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентите ќе се запознаат со концептот за далечинско учење, со технологиите кои го поддржуваат далечинското учење, како и со придобивките со неговото користење. Со слушање на овој курс студентите ќе се оспособат да планираат и дизајнираат, да научат како се имплементираат системи за далечинско учење, ќе ја осознаат разликата помеѓу курсевите кај учење на далечина и курсевите во класичната настава, улогата на инструкторот и ученикот во овој систем, како и сегашноста и иднината на системите за далечинско учење

11.

Содржина на предметната програма:


- Основи и основни концепти за учење на далечина - Теории за учење. - Примена на технологијата кај учењето на далечина. - Системи за учење на далечина - Типови и примери на системи за учење на далечина - Технологии и методи за планирање, развој и имплементација на системите за учење на далечина - Дизајн на курсеви и содржина на курсеви. - Дигитална содржина - Алатки за креирање на дигитална содржина - Улогата на инструкторот и ученикот кај учењето на далечина - Учењето на далечина и социјалните мрежи - Иднината на учењето на далечина

12.

Методи на учење:


настава, колаборативно учење. презентации, проекти

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4741

Simonson, M., Smaldino, S. E., Albright, M., & Zvacek, S

Teaching and Learning at a Distance: Foundations of Distance Education

Allyn & Bacon

2011

4742

Alfred P. Rovai Michael K. Ponton, Jason D. Baker

Distance Learning in Higher Education: A Programmatic Approach to Planning, Design, Instruction, Evaluation, and Accreditation

Teachers College Press

2009

4743

Michael G. Moore

Distance Education: A Systems View

Wadsworth Publishing

2012

4744

Anderson, T.

The theory and practice of online learning (2nd ed.)

Athabasca University Press

2008

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година