Креирање на дигитални едукативни содржини

Креирање на дигитални едукативни содржини

1.

Наслов на наставниот предмет

Креирање на дигитални едукативни содржини

Creating digital educational content

2.

Код

EDU-Z-03

3.

Студиска програма

Едукација со ИКТ, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Статистика и аналитика на податоци, Статистика и аналитика на податоци,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

доц. д-р Емил Станков проф. д-р Гоце Арменски доц. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Целта на курсот е слушателите да се запознаат со современите пристапи за креирање на едукативни дигитални содржини и нивно интегрирање во онлајн курсеви. Слушателите ќе се здобијат со следниве компетенции: разбирање на структурата, функциите и значењето на дигиталната содржина во различните медиуми; разбирање на технологиите и стратегиите за развој и дистрибуција на дигиталната содржина; способности за дизајн и развој на дигитална содржина која ќе биде ефективно користена.

11.

Содржина на предметната програма:


Содржини за учење во иднината: анализа на успешни примени. Теории за учење. Дизајн на содржини за учење и нивна интеграција во онлајн курсеви. Технолошки стандарди за дигитална содржина. Објекти за учење.

12.

Методи на учење:


предавања, проекти, дискусии, работилници

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 часови + 30 часови + 45 + 45 + 30 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

45 часови

16.2.

Самостојни задачи

45 часови

16.3.

Домашно учење

30 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

45 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6758

Ruth C. Clark, Richard E. Mayer

e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning 4th Edition

John Wiley and Sons, Inc

2016

6759

Gayle V. Davidson-Shivers

Web-Based Learning: Design, Implementation and Evaluation 2nd Edition

Springer

2017

6760

Glenda A. Gunter, Randolph E. Gunter

Teachers Discovering Computers: Integrating Technology in a Changing World (Shelly Cashman Series) 8th Edition

Cengage Learning

2014

6761

by Marjorie Vai, Kristen Sosulski

Essentials of Online Course Design: A Standards-Based Guide (Essentials of Online Learning) 2nd Edition

Routledge

2015

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година