Калкулус 2
| 1. | Наслов на наставниот предмет | Калкулус 2 Calculus 2 | ||||||||||||||||||
| 2. | Код | F23L2S034 | ||||||||||||||||||
| 3. | Студиска програма | Компјутерско инженерство, Компјутерски науки, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, | ||||||||||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство | ||||||||||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв циклус | ||||||||||||||||||
| 6. | Академска година / семестар 1 / Летен | 7. Број на ЕКТС кредити 6.0 | ||||||||||||||||||
| 8. | Наставник | проф. д-р Александра Поповска Митровиќ ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Верица Бакева проф. д-р Весна Димитриевска Ристовска проф. д-р Весна Димитрова | ||||||||||||||||||
| 9. | Предуслови за запишување на предметот | 
 | ||||||||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции): Предметот е од подршка и е неопходен за воведување на поимите за интеграли, примена на интерграли, низи и редови кои се неопходни во дел од предметите од повисоки години. 
 | |||||||||||||||||||
| 11. | Содржина на предметната програма: Интегрирање: неопределен интеграл, интегрирање со замена. Определен интеграл. Фундаментална теорема во калкулус. Техники на интегрирање: парцијална интеграција, тригонометриски интеграли, тригонометриски смени, интегрирање на дробно-рационални функции. Примена на интеграли за пресметување на: плоштина, волумен, должина на лак на крива, плоштина на ротациона површина. Низи и редови. Диференцијални равенки: решавање на равенки со раздвоиви променливи, линеарни диференцијални равенки од прв ред, хомогени и нехомогени линеарни диференцијални равенки од втор ред. | |||||||||||||||||||
| 12. | Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. | |||||||||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа | ||||||||||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 45 + 45 + 10 + 0 + 80 = 180 часа 
 | ||||||||||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава | 45 часови | ||||||||||||||||
| 15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | ||||||||||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 0 часови 
 | ||||||||||||||||
| 16.2. | Самостојни задачи | 10 часови | ||||||||||||||||||
| 16.3. | Домашно учење | 80 часови | ||||||||||||||||||
| 17. | Начин на оценување | |||||||||||||||||||
| 17.1. | Тестови | 0 бодови | ||||||||||||||||||
| 17.2. | Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) | 0 бодови | ||||||||||||||||||
| 17.3. | Активности и учење | 0 бодови | ||||||||||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 100 бодови | ||||||||||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | |||||||||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | |||||||||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | |||||||||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | |||||||||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | |||||||||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | |||||||||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 | ||||||||||||||||||
| 20. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и англиски | ||||||||||||||||||
| 21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | механизам на интерна евалуација и анкети 
 | ||||||||||||||||||
| 22. | Литература | |||||||||||||||||||
| 22.1. | Задолжителна литература | |||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||
| 22.2. | Дополнителна литература | 
 | ||||||||||||||||||

