Мерење и анализа на сообраќај
| 1. | Наслов на наставниот предмет | Мерење и анализа на сообраќај Measurements and analysis of Internet traffic | |||||||||||||||||||||||
| 2. | Код | F23L3S125 | |||||||||||||||||||||||
| 3. | Студиска програма | Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, | |||||||||||||||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство | |||||||||||||||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв циклус | |||||||||||||||||||||||
| 6. | Академска година / семестар 3 / Летен | 7. Број на ЕКТС кредити 6.0 | |||||||||||||||||||||||
| 8. | Наставник | ворн. проф. д-р Мирослав Мирчев | |||||||||||||||||||||||
| 9. | Предуслови за запишување на предметот | Веројатност и статистика или Основи на теорија на информации или Бизнис статистика или Математика 3 | |||||||||||||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции): За инженер кој работи со мрежни технологии е корисно да има познавања од мерење, анализа и моделирање на сообраќајот заради поквалитетно дизајнирање на мрежите како и подобро користење на нивните перформанси. Со овој курс студентите ќе се запознаат со основите на инженерството на комуникациски сообраќај, како и различни техники за анализа, мерење, карактеризација, класификација и предвидување на интернет сообраќај. Исто така ќе биде прикажано како слични анализи може да прават и за други типови на сообраќај. 
 | ||||||||||||||||||||||||
| 11. | Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Вовед 2. Мрежни карактеристики и мерења 3. Активни мерења 4. Пасивни мерења 5. Дистрибуирано мерење на сообраќај 6. Легални аспекти при мерење на сообраќај и анонимизација 7. Анализа и визуелизација на сообраќај 8. Карактеризација и моделирање на сообраќај 9. Класификација и предвидување на сообраќај 10. Рутирање и промена на рути 11. Детекција на нестабилности и оптимизација на рутирање 12. Мрежна томографија и естимација на сообраќај Вежби: 1. Вовед 2. Мрежни карактеристики и мерења 3. Активни мерења 4. Пасивни мерења 5. Дистрибуирано мерење на сообраќај 6. Легални аспекти при мерење на сообраќај и анонимизација 7. Анализа и визуелизација на сообраќај 8. Карактеризација и моделирање на сообраќај 9. Класификација и ревидување на сообраќај 10. Рутирање и промена на рути 11. Детекција на нестабилности и оптимизација на рутирање 12. Мрежна томографија и естимација на сообраќај | ||||||||||||||||||||||||
| 12. | Методи на учење: Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации). | ||||||||||||||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа | |||||||||||||||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа 
 | |||||||||||||||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава | 30 часови | |||||||||||||||||||||
| 15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||||||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 15 часови 
 | |||||||||||||||||||||
| 16.2. | Самостојни задачи | 15 часови | |||||||||||||||||||||||
| 16.3. | Домашно учење | 75 часови | |||||||||||||||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||||||||||||||
| 17.1. | Тестови | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||
| 17.2. | Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) | 15 бодови | |||||||||||||||||||||||
| 17.3. | Активности и учење | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 70 бодови | |||||||||||||||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||||||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Реализирани активности 15.1 и 15.2 | |||||||||||||||||||||||
| 20. | Јазик на кој се изведува наставата | македонски и англиски | |||||||||||||||||||||||
| 21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | механизам на интерна евалуација и анкети 
 | |||||||||||||||||||||||
| 22. | Литература | ||||||||||||||||||||||||
| 22.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||
| 22.2. | Дополнителна литература | 
 | |||||||||||||||||||||||

