Е-учење 2.0
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Е-учење 2.0 E-learning 2.0 |
|||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
m23_s_033 |
|||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ, |
|||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
|||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Ана Мадевска Богданова доц. д-р Емил Станков проф. д-р Катерина Здравкова ворн. проф. д-р Методија Јанчески |
|||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Успешниот студент: - ќе ги осознае можностите, предностите и предизвиците на Е-учењето 2.0 - ќе ги запознае сервисите на Е-учењето 2.0 - ќе стекне искуство за создавање сопствени апликации кои го поддржуваат колаборативното учење - ќе биде во состојба да ги препознае непредвидени ситуации и критички да дискутира за нив
|
||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Основни концепти на Web 2.0 и 3.0. Компјутерски поддржано колаборативно учење. Сервисите на Web 2.0 и нивната примена во образованието. Технологиите и стандардите на Е-учењето 2.0. Колаборативно учење и поучување. Е-учењето 2.0 и лицата со посебни потреби. Предизвиците на Е-учењето 2.0. Иднината на Е-учењето |
||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: настава, истражување, колаборативно учење. презентации, проекти |
||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 30 + 0 + 0 + 0 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови
|
|||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
0 часови |
|||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
0 часови |
|||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани активности 15, 16 |
|||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкета
|
|||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|