Пресметувачка теорија на игри

Пресметувачка теорија на игри

1.

Наслов на наставниот предмет

Пресметувачка теорија на игри

Computational game theory

2.

Код

m23_s_038

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Интелигентни системи,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Ласко Баснарков ворн. проф. д-р Методија Јанчески

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентите ќе ги научат основните модели во теорија на игри. Тие ќе се стекнат со познавања како да формулираат модели со теоријата на игри на едноставни проблеми и како да решат такви проблеми.

11.

Содржина на предметната програма:


Репрезентации на игри, основни концепти. Рамнотежа, постоење на рамнотежа и комплексност на пресметувањата. Субмодуларни и потенцијални игри. Игри со нецелосни информации. Екстензивни игри. Игри со повторување. Баесови игри. Еволутивна теорија на игри. Коалициони игри. Социјален избор. Теорија на имплементација и механизам на дизајн.

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации)

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

60 + 0 + 45 + 45 + 30 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

60 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

0 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

45 часови

16.2.

Самостојни задачи

45 часови

16.3.

Домашно учење

30 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

15 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

45 бодови

17.3.

Активности и учење

15 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15.1 и 15.2

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7946

Martin J. Osborne

An Introduction to Game Theory

Oxford University Press

2003

7947

Michael Maschler, Eilon Solan, Shmuel Zamir

Game Theory

Cambridge University Press

2013

7948

Anna R. Karlin and Yuval Peres,

Game Theory, Alive

American Mathematical Society

2017

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година