Менаџмент на ИТ сервиси

Менаџмент на ИТ сервиси

1.

Наслов на наставниот предмет

Менаџмент на ИТ сервиси

Management of IT services

2.

Код

m23_s_069

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Гоце Арменски

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


По завршување на курсот, студентите ќе бидат способни да: - Го идентификуваат животниот циклус и основите на основните процеси вклучени во управувањето со ИТ сервиси, и како истите се интегрираат во реални бизнис модели на ИТ сервиси - Ги идентификуваат начините на кои ИТ и бизнисот може да соработуваат за подобрување на целокупната продуктивност и ефикасност - Научат како да го претворат реактивниот однос помеѓу ИТ и корисниците во проактивен однос - Ги научат концептите на управувањето со ИТ сервиси преку реални примери и соодветни задачи

11.

Содржина на предметната програма:


Содржина на предметната програма: Менаџирање на реални сервиси - Вовед во менаџирање на ИТ сервиси Животен циклус на сервиси - Вовед во животниот циклус на сервисите Главни принципи, модели и концепти - Вовед во главните принципи, модели и концепти Концепти, улоги и функции - Стратегија за сервиси - Дизајн на сервиси - Измена на сервиси - Финкционирање на сервиси - Континуирано подобрување на сервисите Технологија и архитектура - Архитектури и технологии за управување со ИТ сервиси

12.

Методи на учење:


Методи на учење:  предавања  вежби: дискусија базиран на примери, анализа на различни актуелни и јавно достапни примери  истражување во рамки на група  изработка на проекти (семинарски работи) и нивна презентација

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 15 + 0 + 0 + 0 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

15 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

0 часови

16.3.

Домашно учење

0 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

0 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

активност на часови

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски, англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

евалуација на предметот и професорите

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7246

Kevin J Smith

The Practical Guide To World-Class IT Service Management

The Anima Group

2017

7247

Sanjay Nair

The Service Desk Handbook – A Guide to Service Desk Implementation, Management and Support

It Governance Publishing

2020

7248

Jeffrey Tefertiller

ITSM for Leaders: A leader`s guide to understanding IT Service Management

Service Management Leadership; 3rd edition

2018

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година