Анализа на потребите на информатиката на екосистем

Анализа на потребите на информатиката на екосистем

1.

Наслов на наставниот предмет

Анализа на потребите на информатиката на екосистем

Ecosystem Informatics Needs Analysis

2.

Код

m23_w_001

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Еко-информатика, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Андреја Наумоски проф. д-р Коста Митрески

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентот ќе се стекне со знаења потребни за анализа на потребите и барањата за информациите на екосистемите

11.

Содржина на предметната програма:


Овој модул ги запознава за генералните дисциплини кои се потребни анализи преку потребни модели за да има можност да се валидира, специфицира и да се менаџираат потребите и тие да се применат на проблеми од екосистем домeнот. Овој модул се фокусира на анализата од ризик и падовите на екосистем софтвер проектите во улога на потребната анализа кога успешно се градат екосистеми. Одредени поглавија на модулот 1) Проблеми во барањата и сотверски апликации за екосистеми 2) Анализа на потребите 3) Спецификација и детерминирање на барањата 4) Напредна анализа на барањата 5) Посебни случаи во Екосистемите: од анализа на моделите до системски дизајн

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

60 + 0 + 60 + 40 + 20 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

60 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

0 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

40 часови

16.2.

Самостојни задачи

60 часови

16.3.

Домашно учење

20 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

40 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

90 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6821

The Elements of UML(TM) 2.0 Style

Scott W. Ambler

Cambridge

2005

6822

Sun-Kee Hong, John A. Lee, Byung-Sun Ihm, and Almo Farina

Ecological Issues in a Changing World: Status, Response and Strategy

2005

6823

Sven E. Jorgensen and Felix Mulle

Handbook of Ecosystem Theories and

2000

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година