Напредна компјутерска графика

Напредна компјутерска графика

1.

Наслов на наставниот предмет

Напредна компјутерска графика

Advanced Computer Graphics

2.

Код

m23_w_005

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Софтверско инженерство,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

доц. д-р Бобан Јоксимоски проф. д-р Вангел Ајановски проф. д-р Сузана Лошковска

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Овој курс е наменет да обезбеди вовед во модерната компјутерска графика на ниво на постдипломски студии. Ќе се опфати дел од основната позадина на 3D компјутерската графика во областите на геометријата, физичката симулација/анимација, генерирање на слики и рендерирање. Курсот е наменет да ги доведе дојдовните дипломирани студенти или напредни додипломци до границата на истражувањето и да ги подготви за понатамошна работа на теренот.

11.

Содржина на предметната програма:


Предметот ги опфаќа следниве теми: Вовед во основното следење зраци и BRDF, глобално осветлување и Монте Карло методи на рендерирање, брзо офлајн рендерирање, рендерирање базирано на слики и рендерирање во реално време, метод на податочно моделирање, обработка на сигнали и методи за ниски димензии и ретки податоци, генерирање на слики и пресметковна фотографија, основни геометриски концепти, полигонални и површини базирани на поделки. нумеричка интеграција за анимација, симулација на флуиди и модели со намалени димензии, инверзна кинематика, динамика на крути тело, иновативни техники во 3Д компјутерската графика

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

60 + 0 + 45 + 45 + 30 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

60 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

0 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

45 часови

16.2.

Самостојни задачи

45 часови

16.3.

Домашно учење

30 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

45 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6561

Tomas Akenine-Möller, Eric Haines, Naty Hoffman, Angelo Pesce, Michał Iwanicki, and Sébastien Hillaire

Real-Time Rendering, Fourth Edition

A K Peters/CRC Press; 4th edition

2018

6562

Matt Pharr, Wenzel Jakob, Greg Humphreys

Physically Based Rendering, Third Edition

Morgan Kaufmann

2016

6563

Steve Marschner, Peter Shirley

Fundamentals of Computer Graphics, Fifth Edition

A K Peters/CRC Press

2021

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година