Напредни ИКТ во образованието

Напредни ИКТ во образованието

1.

Наслов на наставниот предмет

Напредни ИКТ во образованието

Advanced ICT in Education

2.

Код

EDU-Z-02

3.

Студиска програма

Едукација со ИКТ, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Статистика и аналитика на податоци, Статистика и аналитика на податоци,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Владимир Трајковиќ

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Продлабочување на знаењата за ИКТ системите за поддршка на образованието. Запознавање со современите ведукативните принципи кои се користат во процесот на учење потпомогнато со технологии. Користење на технологија во процесот на учење. Запознавање со дигиталните библиотеки. М-учење.

11.

Содржина на предметната програма:


Потреба и оправданост за примена на ИКТ во образовниот процес. Кооперативни системи за учење на растојание. Академски ИКТ системи за учење. Јавни системи за учење и дигитални библиотеки. Поттикнувачки околини за учење со примена на ИКТ. Компоненти на ИКТ системи за поддршка на учење. Интернет како платформа за поддршка на системот за учење. Дефиниција на дигитална библиотека. Основни карактеристики. Користење на ИКТ на соодветен начин. Одредување на потенцијални социолошки, економски и културни проблеми при користење на ИКТ во оброзованието. Техники на заштита од несакани последици при примена на ИКТ во образовниот процес. Преглед на м-учење.

12.

Методи на учење:


настава, истражување, колаборативно учење. презентации, проекти

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 часови + 45 часови + 45 + 30 + 30 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

30 часови

16.2.

Самостојни задачи

45 часови

16.3.

Домашно учење

30 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

30 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6772

Michael Flavin

Re-imagining Technology Enhanced Learning: Critical Perspectives on Disruptive Innovation

Palgrave Macmillan

2020

6773

Matt Bower

Design of Technology-Enhanced Learning: Integrating Research and Practice

Emerald Publishing

2017

6774

Helen Beetham

Rethinking Pedagogy for a Digital Age: Principles and Practices of Design

Routledge

2019

6775

0

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година