Креирање на дигитални едукативни содржини
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Креирање на дигитални едукативни содржини Creating digital educational content |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
EDU-Z-03 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Едукација со ИКТ, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Статистика и аналитика на податоци, Статистика и аналитика на податоци, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
доц. д-р Емил Станков проф. д-р Гоце Арменски ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Целта на курсот е слушателите да се запознаат со современите пристапи за креирање на едукативни дигитални содржини и нивно интегрирање во онлајн курсеви. Слушателите ќе се здобијат со следниве компетенции: разбирање на структурата, функциите и значењето на дигиталната содржина во различните медиуми; разбирање на технологиите и стратегиите за развој и дистрибуција на дигиталната содржина; способности за дизајн и развој на дигитална содржина која ќе биде ефективно користена.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Содржини за учење во иднината: анализа на успешни примени. Теории за учење. Дизајн на содржини за учење и нивна интеграција во онлајн курсеви. Технолошки стандарди за дигитална содржина. Објекти за учење. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања, проекти, дискусии, работилници |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 часови + 30 часови + 45 + 45 + 30 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
45 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
45 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани активности 15, 16 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анкета
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|