Учење низ игра
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Учење низ игра Learning through play |
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
EDU-Z-04 |
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Едукација со ИКТ, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци, |
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Ана Мадевска Богданова проф. д-р Гоце Арменски ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов |
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Слушателите на курсот ќе ги добијат следниве компетенции: - Објаснување на избрани психолошки теории и модели корисни за опишување на мотивациските аспекти на процесот на учење. - Објаснување на избраните рамки за анализа и дизајн на игри и ситуации кои наликуваат на игри. - Анализа на ситуација која не е мотивирачка за нејзините учесници и примена на принципите за мотивирачки дизајн и играње во неа, со цел истата да се подобри. - Дизајн на флексибилна и ефективна образовна игра на табла и документи за нејзините правила, физички карактеристики, контекст во кој се користи, цел и варијации. - Дизајнирање и документирање на онлајн образовна игра и опис на мотивациските принципи во нејзиниот дизајн. - Објаснување на процесот на дизајн кој е користен во креирањето на мотивациски образовни производи и игри.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Мотивациски дизајн - Гемификација - Цели на мотивација - Интеграција на мотивацијата во процесот на учење - Алатки за поддршка на мотивацискиот дизајн - Игри - Мотивација на играчи - Дизајн на игри кои поттикнуваат ангажирање при различен пристап на учење - Дизајн на интерфејси за игри - Социјални игри |
|||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања, проекти, дискусии, работилници |
|||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 30 + 40 + 40 + 40 = 180 часа
|
||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
40 часови
|
||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
40 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
40 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
20 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
40 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
30 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
100 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани активности 15, 16 |
||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкета
|
||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|