Вовед во бази на податоци и SQL
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Вовед во бази на податоци и SQL Introduction to databases and SQL |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L1W003 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Статистика и аналитика на податоци, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Петре Ламески |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање на студентот со основните концепти за работа со бази на податоци, начините на нивно моделирање и имплементирање, како и работа со прашалните јазици. Студентот ќе знае практично да го применува SQL стандардот за креирање, одржување и манипулација на релациските бази на податоци.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: (2) Модел на реалниот свет (П-ЕР дијаграми) (6) Вовед во SQL - DDL и DML изрази (2) Напредно користење на SQL (1) Вовед во конкурентно рабoтење и трансакции |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 60 + 10 + 10 + 70 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
60 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
10 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
10 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
70 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
70 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|