Дискретна математика
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Дискретна математика Discrete mathematics |
|||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L2S011 |
|||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Компјутерско инженерство, Компјутерско инженерство, Статистика и аналитика на податоци, |
|||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Дејан Спасов доц. д-р Емил Станков ворн. проф. д-р Методија Јанчески ворн. проф. д-р Наташа Илиевска проф. д-р Весна Димитриевска Ристовска |
|||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Курсот претставува вовед во основните математички концепти неопходни за повисоките курсеви од информациски технологии, компјутерско и софтверско инженерство.
|
||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Искази, операции со искази, исказни формули и логички закони 2. Исказни функции, предикатно сметање, превод на реченици во исказни формули и функции. 3. Методи на заклучување и примена 4. Методи на докажување 5. Множества 6. Функции 7. Релации, подредување и еквиваленција 8. Графови: презентација и својства (сврзаност, ојлеров и хамилтонов пат, најкраток пат). 9. Изоморфност, боење и планарност на графови. Дрва: Основни поими кај дрва и коренови дрва 10. Примена на Коренови дрва и пребарување во коренови дрва Скелетни дрва (најлесни дрва и пребарувачки дрва) 11. Комбинаторика (премутации и комбинаци со и без повторување). биномна формула 12. Принцип на вклучување и исклуување, итераци и рекурзија |
||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
45 + 45 + 0 + 0 + 90 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
45 часови |
|||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови
|
|||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
0 часови |
|||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
90 часови |
|||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
100 бодови |
|||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
|||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
|||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|