Калкулус 2
1.  | 
                    Наслов на наставниот предмет  | 
                    
                         Калкулус 2 Calculus 2  | 
                ||||||||||||||||||
2.  | 
                    Код  | 
                    F23L2S034  | 
                ||||||||||||||||||
3.  | 
                    Студиска програма  | 
                    
                         Компјутерско инженерство, Компјутерски науки, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство,  | 
                ||||||||||||||||||
4.  | 
                    Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)  | 
                    
                         Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство  | 
                ||||||||||||||||||
5.  | 
                    Степен (прв, втор, трет циклус)  | 
                    Прв циклус  | 
                ||||||||||||||||||
6.  | 
                    Академска година / семестар 1 / Летен  | 
                    7. Број на ЕКТС кредити 6.0  | 
                ||||||||||||||||||
8.  | 
                    Наставник  | 
                    
                         проф. д-р Александра Поповска Митровиќ ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Верица Бакева проф. д-р Весна Димитриевска Ристовска проф. д-р Весна Димитрова  | 
                ||||||||||||||||||
9.  | 
                    Предуслови за запишување на предметот  | 
                    
  | 
                ||||||||||||||||||
10.  | 
                    Цели на предметната програма (компетенции): Предметот е од подршка и е неопходен за воведување на поимите за интеграли, примена на интерграли, низи и редови кои се неопходни во дел од предметите од повисоки години. 
  | 
                |||||||||||||||||||
11.  | 
                    Содржина на предметната програма: Интегрирање: неопределен интеграл, интегрирање со замена. Определен интеграл. Фундаментална теорема во калкулус. Техники на интегрирање: парцијална интеграција, тригонометриски интеграли, тригонометриски смени, интегрирање на дробно-рационални функции. Примена на интеграли за пресметување на: плоштина, волумен, должина на лак на крива, плоштина на ротациона површина. Низи и редови. Диференцијални равенки: решавање на равенки со раздвоиви променливи, линеарни диференцијални равенки од прв ред, хомогени и нехомогени линеарни диференцијални равенки од втор ред.  | 
                |||||||||||||||||||
12.  | 
                    Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа.  | 
                |||||||||||||||||||
13.  | 
                    Вкупен расположив фонд на време  | 
                    6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа  | 
                ||||||||||||||||||
14.  | 
                    Распределба на расположивото време  | 
                    45 + 45 + 10 + 0 + 80 = 180 часа 
  | 
                ||||||||||||||||||
15.  | 
                    Форми на наставните активности  | 
                    15.1.  | 
                    Предавања- теоретска настава  | 
                    45 часови  | 
                ||||||||||||||||
15.2.  | 
                    Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа  | 
                    45 часови  | 
                ||||||||||||||||||
16.  | 
                    Други форми на активности  | 
                    16.1.  | 
                    Проектни задачи  | 
                    0 часови 
  | 
                ||||||||||||||||
16.2.  | 
                    Самостојни задачи  | 
                    10 часови  | 
                ||||||||||||||||||
16.3.  | 
                    Домашно учење  | 
                    80 часови  | 
                ||||||||||||||||||
17.  | 
                    Начин на оценување  | 
                |||||||||||||||||||
17.1.  | 
                    Тестови  | 
                    0 бодови  | 
                ||||||||||||||||||
17.2.  | 
                    Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)  | 
                    0 бодови  | 
                ||||||||||||||||||
17.3.  | 
                    Активности и учење  | 
                    0 бодови  | 
                ||||||||||||||||||
17.4.  | 
                    Завршен испит  | 
                    100 бодови  | 
                ||||||||||||||||||
18.  | 
                    Критериуми за оценување (бодови/ оценка)  | 
                    до 50 бода  | 
                    
                         5 (пет) (F)  | 
                |||||||||||||||||
од 51 до 60 бода  | 
                    6 (шест) (E)  | 
                |||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода  | 
                    7 (седум) (D)  | 
                |||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода  | 
                    8 (осум) (C)  | 
                |||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода  | 
                    9 (девет) (B)  | 
                |||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода  | 
                    
                         10 (десет) (A)  | 
                |||||||||||||||||||
19.  | 
                    Услов за потпис и полагање на завршен испит  | 
                    Реализирани актибвности 15.2 и 16.1  | 
                ||||||||||||||||||
20.  | 
                    Јазик на кој се изведува наставата  | 
                    
                         Македонски и англиски  | 
                ||||||||||||||||||
| 
                         21.  | 
                    
                         Метод на следење на квалитетот на наставата  | 
                    механизам на интерна евалуација и анкети 
  | 
                ||||||||||||||||||
22.  | 
                    Литература  | 
                |||||||||||||||||||
22.1.  | 
                    Задолжителна литература  | 
                |||||||||||||||||||
                        
  | 
                ||||||||||||||||||||
| 
                         22.2.  | 
                    
                         Дополнителна литература  | 
                
                    
  | 
                
                
            ||||||||||||||||||
