Калкулус 2
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Калкулус 2 Calculus 2 |
||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L2S034 |
||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, |
||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Александра Поповска Митровиќ ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Верица Бакева проф. д-р Весна Димитриевска Ристовска проф. д-р Весна Димитрова |
||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Предметот е од подршка и е неопходен за воведување на поимите за интеграли, примена на интерграли, низи и редови кои се неопходни во дел од предметите од повисоки години.
|
|||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Интегрирање: неопределен интеграл, интегрирање со замена. Определен интеграл. Фундаментална теорема во калкулус. Техники на интегрирање: парцијална интеграција, тригонометриски интеграли, тригонометриски смени, интегрирање на дробно-рационални функции. Примена на интеграли за пресметување на: плоштина, волумен, должина на лак на крива, плоштина на ротациона површина. Низи и редови. Диференцијални равенки: решавање на равенки со раздвоиви променливи, линеарни диференцијални равенки од прв ред, хомогени и нехомогени линеарни диференцијални равенки од втор ред. |
|||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
|||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
45 + 45 + 10 + 0 + 80 = 180 часа
|
||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
45 часови |
||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови
|
||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
10 часови |
||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
80 часови |
||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
100 бодови |
||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|