Визуелно програмирање

Визуелно програмирање

1.

Наслов на наставниот предмет

Визуелно програмирање

Visual Programming

2.

Код

F23L2S082

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

2 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Дејан Ѓорѓевиќ

9.

Предуслови за запишување на предметот

Објектно ориентирано програмирање

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Со завршување на овој курс се очекува студентите да се запознаени со техниките за развивање на софтвер во напредна интегрирана развојна околина користејќи модерен објектно-ориентиран програмски јазик, дизајнирање на богати графички кориснички интерфејси и откривање и отстранување на грешки во истата. Се очекува студентите да бидат оспособени за развој на настански водени апликации, развој на графички кориснички интерфејси, напредни форми за внесување на податоци, асинхроно програмирање, кориснички дефинирани контроли и креирање на инсталациски пакети.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Концепти на настански водено програмирање 2. Апликациски околини (desktop/web/mobile) 3. Генерирање и обработка на настани. Временски поттикнати настани 4. Контроли за приказ на информации на корисникот, контроли кои поттикнуваат настани, контроли за внесување текст, за приказ и промена на состојба 5. Контроли за приказ на информации во вид на колекции, контроли за групирање на други контроли во рамки на апликација 6. Податочна валидација, размена и поврзување на податоци 7. Работа со кориснички дефинирани и напредни контроли 8. Кориснички менија и навигација низ форми, локализација и интернационализација 9. Имплементација на асинхрони процеси и нитки 10. Поврзување со надворешни извори на податоци 11. Повеќеплатформско програмирање 12. Креирање на инсталациски пакети и дистрибуција на апликации Вежби: 1. Развојни околини 2. Настански водено програмирање - задачи 3. Генерирање и обработка на настани. Временски поттикнати настани – задачи 4. Контроли за приказ на информации на корисникот, контроли кои поттикнуваат настани, контроли за внесување текст, за приказ и промена на состојба – задачи 5. Контроли за приказ на информации во вид на колекции, контроли за групирање на други контроли во рамки на апликација – задачи 6. Податочна валидација, размена и поврзување на податоци – задачи 7. Работа со кориснички дефинирани и напредни контроли – задачи 8. Кориснички менија и навигација низ форми, локализација и интернационализација – задачи 9. Имплементација на асинхрони процеси и нитки – задачи 10. Поврзување со надворешни извори на податоци – задачи 11. Повеќеплатформско програмирање – задачи 12. Креирање на инсталациски пакети - задачи

12.

Методи на учење:


предавања, аудиториски вежби, лабораториски вежби, проектни задачи, домашни задачи

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

5 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15 и 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4262

Mark J. Price

C# 10 and .NET 6 – Modern Cross-Platform Development: Build apps, websites, and services with ASP.NET Core 6, Blazor, and EF Core 6 using Visual Studio 2022 and Visual Studio Code, 6th Edition

Packt Publishing

2021

4263

Christian Nagel

Professional C# and .NET 8th Edition

Wrox

2021

4264

Joseph Albahari

C# 10 in a Nutshell

O`Reilly Media

2022

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година