Вградливи микропроцесорски системи
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Вградливи микропроцесорски системи Embedded microprocessor systems |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L3S040 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Компјутерско инженерство, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Компјутерско инженерство, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 3 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
доц. д-р Моника Симјаноска проф. д-р Невена Ацковска |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Архитектура и организација на компјутери или Компјутерски архитектури |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Студентите ќе се стекнат со разбирање на хардверот, софтверот и состемскиот дизајн на вградените системи. Тие ќе ја разберат важноста на интеракцијата меѓу хардверот и софтверот и поврзувањата со сензори и актуатори. Ќе ги стекнат основите на програмирање на вградени системи. Студентите ќе бидат способни да ги дефинираат архитектуралните барања, вклучувајќи го и хардверот и софтверот потребен за да се изгради модерен вграден систем.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Вовед во вградени системи 2. Архитектура на интел 8086 3. Контролни сигнали кај интел 8086 4. Прекински системи кај интел 8086 5. Микроконтролери 6. Програмски јазици за микроконтролери 7. Периферни уреди 8. Протоколи 9. Планирање на вграден систем 10. Дизајн на вграден систем 11. Имплементација на вграден систем 12. Комерцијализација на вграден систем Вежби: 1. Животен циклус на вградени системи 2. Асемблер 3. Услови и циклуси 4. Низи и матрици, стрингови, процедури, стек 5. Програмски јазици за микроконтролери 6. Изработка проекти со Ардуино 1 7. Изработка проекти со Ардуино 2 8. Изработка проекти со Ардуино 3 9. Работа во групи - планирање 10. Работа во групи - дизајн 11. Работа во групи - имплементација 12. Работа во групи - комерцијализација |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
75 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
15 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
60 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани активности 15.2 и 16.1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|