Дизајн на образовен софтвер
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Дизајн на образовен софтвер Educational Software Design |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L3W050 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Информатичка едукација, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Управување во информатички технологии, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 3 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Гоце Арменски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Освоени најмалку 60 ЕКСТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе биде во состојба да ги: разбере принципите (педагошки, когнитивни, инженерски) кои треба да се искористат при дизај на образовен софтвер, местото и примената на различните типови на образовен софтвер во образованието, начинот на кој образовниот софтвер помага да се остварат одередени педагошко-едукативни цели, како и основните принципи за користење на образовен софтвер без притоа тој да ја наруши дидактиката на образовниот процес.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. - Модели и теории на учење 2. - Традиционални околини за учење. Алатки кои се користат во традиционалните околини за учење 3. - Интеграција на технологијата во процесот на учење. Технолошки потпомогнати околини за учење 4. - Типови образовен софтвер 5. - Содржини за учење 6. - Циклус на развој на образовен софтвер 7. - Примери на примена на алатки за учење во средно образование 8. - Примери на примена на алатки за учење во основно образование 9. - Колаборативно учење и поучување. 10. Е-учење 2.0 11. Интерфејси за учење 12. Евалуација на образовен софтвер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: настава, колаборативно учење. презентации, проектинастава, колаборативно учење. презентации, проекти |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
75 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
15 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
70 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|