Едукација со хардвер

Едукација со хардвер

1.

Наслов на наставниот предмет

Едукација со хардвер

Education with hardware

2.

Код

m23_s_018

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

доц. д-р Моника Симјаноска

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентите да се запознаат со платформите за работа со хардвер и потребата од вградливи системи. Вовед во микропроцесори и микроконтролери. Преглед на својствата на електричната енергија како јачина и напон. Употреба на компоненти како LED, преклопници, отпорници, диоди, кондензатори, серво и степер мотори, и сензори за имплементација на интерактивни системи. Програмирање на микроконтролерите и овозможување на интеракција помеѓу компонентите. Студентите ќе се оспособат да изработуваат едноставни проекти за полесно совладување на СТЕМ образованието, со помош на платформите како Ардуино и Микро-бит.

11.

Содржина на предметната програма:


Вовед во микропроцесори и микроконтролери. Вградливи системи. Основни својства на електичната енергија. Open-source платформи за изработка на интерактивни системи. Дизајн на електични кола. Карактеристики на различни компоненти. Сензори. Градење и програмирање интерактивни системи.

12.

Методи на учење:


Предавања, проекти, дискусии, работилници

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 40 + 40 + 40 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

40 часови

16.2.

Самостојни задачи

40 часови

16.3.

Домашно учење

40 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

20 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

40 бодови

17.3.

Активности и учење

20 бодови

17.4.

Завршен испит

100 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани лабораториски вежби

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски/Англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6241

A. Nagoor Kani

Microprocessors & Microcontrollers

Tata McGraw-Hill Education

2012

6242

Barry B. Brey

The Intel Microprocessors

Pearson Prentice Hall

2009

6243

S. Fitzgerald and Michael Shiloh

The Arduino Projects Book

Arduino

2015

6244

Dogan Ibrahim

BBC micro:bit

Dogan Ibrahim

2016

6245

M. Jiménez, R. Palomera, I. Couvertier

Introduction to Embedded Systems

Springer

2014

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година