Отворени образовни ресурси и виртуелни лаборатории

Отворени образовни ресурси и виртуелни лаборатории

1.

Наслов на наставниот предмет

Отворени образовни ресурси и виртуелни лаборатории

Open educational resources and virtual labs

2.

Код

m23_s_037

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

доц. д-р Моника Симјаноска ворн. проф. д-р Магдалена Костоска Ѓорчевска

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Овој предмет има за цел да ги доближи студентите до отворените образовни ресурси, да им ја предочи нивната вредност и потенцијал во примената која може да ја имаат во основните и средните училишта, како и на факултетите. Студентот ќе се запознае со позитивните искуства од примената на отворените образовни ресурси, како и лабораториите за учење на далечина и виртуелните лаборатории за учење.

11.

Содржина на предметната програма:


Интерактивни материјали за учење. Откривање и наоѓање на ОЕР. Избор и употреба на ОЕР. Оценка на ОЕР. Споделување на знаење и колаборација. Употреба на ОЕР во основно, средно образование, како и примена во дополнително образование и/или во високо образование. Адаптација на ОЕР. Трансформација на образованието со ОЕР. Масивни отворени онлајн курсеви (MOOC). Отворени лаборатории за учење на далечина и виртуелни лаборатории за учење. Примена на лаборатории за учење на далечина и виртуелни лаборатории во основно, средно и/или високо образование. Скалабилни лаборатории за учење на далечина и виртуелни лаборатории. Иднина на ОЕР во лаборатории за учење на далечина и виртуелни лаборатории за учење.

12.

Методи на учење:


Предавања, вежби, самостојна работа, проектни задачи, семинарски работи

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 30 + 30 + 45 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

30 часови

16.2.

Самостојни задачи

30 часови

16.3.

Домашно учење

45 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

20 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

30 бодови

17.3.

Активности и учење

30 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани 15.1 и 15.2

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски или англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

интерна евалуација и анкети, според модел образложен претходно

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6589

Javier Garcia Zubia, Gustavo R. Alves

Using Remote Labs in Education

University of Deusto Bilbao

2011

6590

John D. Shank

Interactive Open Educational Resources: A Guide to Finding, Choosing, and Using What`s Out There to Transform College Teaching

John Wiley & Sons, Inc.

2014

6591

Alexandra Okada, Teresa Connolly, Peter J. Scott

Collaborative Learning 2.0: Open Educational Resources

Igi Global

2012

6592

0

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година