Работа со надарени ученици
1.  | 
                    Наслов на наставниот предмет  | 
                    
                         Работа со надарени ученици Working with gifted students  | 
                |||||||||||||||||||||||
2.  | 
                    Код  | 
                    m23_w_032  | 
                |||||||||||||||||||||||
3.  | 
                    Студиска програма  | 
                    
                         Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Управување во информатички технологии, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,  | 
                |||||||||||||||||||||||
4.  | 
                    Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)  | 
                    
                         Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство  | 
                |||||||||||||||||||||||
5.  | 
                    Степен (прв, втор, трет циклус)  | 
                    Втор циклус  | 
                |||||||||||||||||||||||
6.  | 
                    Академска година / семестар 5 / Зимски  | 
                    7. Број на ЕКТС кредити 6.0  | 
                |||||||||||||||||||||||
8.  | 
                    Наставник  | 
                    
                         ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов  | 
                |||||||||||||||||||||||
9.  | 
                    Предуслови за запишување на предметот  | 
                    
  | 
                |||||||||||||||||||||||
10.  | 
                    Цели на предметната програма (компетенции): Да се научи да се препознаваат надарените ученици и да се работи со нив за подготовка за нетпревари по информатика Да се мотивираат надарените ученици за дополнителна работа од областа на информатиката – алгоритамски вештини и програмирање. Да се владеат соодветните алгоритми, потребни за решавање алгоритамски програмерски задачи. Да се знае да се прилагоди програма за постепено усвојување на материјал кој не е предвиден со наставните содржини, а е потребен за решавање на задачи од Интернационални натпревари – Информатички балканијади и олимпијади. 
  | 
                ||||||||||||||||||||||||
11.  | 
                    Содржина на предметната програма: Развивање алгоритми, компјутерско размислување, користење на апстракции и препознавање на шаблони, логично организирање и анализа на податоци, декомпозиција на проблеми, основи на програмски јазик, структури на податоци и соодветни алгоритми, рекурзија, алчни алгоритми, раздели па владеј, динамичко програмирање. Правила и прописи за учество на Интернационални олимпијади.  | 
                ||||||||||||||||||||||||
12.  | 
                    Методи на учење: предавања, проекти, дискусии, анализа на истражувачки трудови, работилници  | 
                ||||||||||||||||||||||||
13.  | 
                    Вкупен расположив фонд на време  | 
                    6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа  | 
                |||||||||||||||||||||||
14.  | 
                    Распределба на расположивото време  | 
                    30 + 30 + 45 + 30 + 45 = 180 часа 
  | 
                |||||||||||||||||||||||
15.  | 
                    Форми на наставните активности  | 
                    15.1.  | 
                    Предавања- теоретска настава  | 
                    30 часови  | 
                |||||||||||||||||||||
15.2.  | 
                    Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа  | 
                    30 часови  | 
                |||||||||||||||||||||||
16.  | 
                    Други форми на активности  | 
                    16.1.  | 
                    Проектни задачи  | 
                    30 часови 
  | 
                |||||||||||||||||||||
16.2.  | 
                    Самостојни задачи  | 
                    45 часови  | 
                |||||||||||||||||||||||
16.3.  | 
                    Домашно учење  | 
                    45 часови  | 
                |||||||||||||||||||||||
17.  | 
                    Начин на оценување  | 
                ||||||||||||||||||||||||
17.1.  | 
                    Тестови  | 
                    0 бодови  | 
                |||||||||||||||||||||||
17.2.  | 
                    Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)  | 
                    30 бодови  | 
                |||||||||||||||||||||||
17.3.  | 
                    Активности и учење  | 
                    0 бодови  | 
                |||||||||||||||||||||||
17.4.  | 
                    Завршен испит  | 
                    0 бодови  | 
                |||||||||||||||||||||||
18.  | 
                    Критериуми за оценување (бодови/ оценка)  | 
                    до 50 бода  | 
                    
                         5 (пет) (F)  | 
                ||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода  | 
                    6 (шест) (E)  | 
                ||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода  | 
                    7 (седум) (D)  | 
                ||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода  | 
                    8 (осум) (C)  | 
                ||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода  | 
                    9 (девет) (B)  | 
                ||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода  | 
                    
                         10 (десет) (A)  | 
                ||||||||||||||||||||||||
19.  | 
                    Услов за потпис и полагање на завршен испит  | 
                    Реализирани активности 15, 16  | 
                |||||||||||||||||||||||
20.  | 
                    Јазик на кој се изведува наставата  | 
                    
                         Македонски  | 
                |||||||||||||||||||||||
| 
                         21.  | 
                    
                         Метод на следење на квалитетот на наставата  | 
                    Анкета 
  | 
                |||||||||||||||||||||||
22.  | 
                    Литература  | 
                ||||||||||||||||||||||||
22.1.  | 
                    Задолжителна литература  | 
                ||||||||||||||||||||||||
                        
  | 
                |||||||||||||||||||||||||
| 
                         22.2.  | 
                    
                         Дополнителна литература  | 
                
                    
  | 
                
                
            |||||||||||||||||||||||
