Стратегиски менаџмент во ИТ
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Стратегиски менаџмент во ИТ Strategic management in IT |
||||||||||||||||||
2. |
Код |
m23_s_046 |
||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Управување во информатички технологии, |
||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Смилка Јанеска Саркањац |
||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Со успешно завршување на курсот, студентот ќе може самостојно стратегиски да размислува за една комапнија, за нејзината сегашна бизнис позиција, нејзината насока на долг рок, нејзините ресурси и конкурентски способности, да формулира стратегии и да постигне одржлива конкурентска предност; да стекне вештини за спроведување стратегиска анализа во различни индустрии и конкурентски ситуации; да изработи бизнис стратегија, промислувајќи внимателно за стратегиските можности, и да донесува издржани стратегиски одлуки; да ги разбере менаџерските задачи кои произлегуваат од имплементација на стратегијата на компанијата; да ја разбере потребата бизнисот да се менаџира стратегиски; да знае како да ги процени ризиците за да донесе здрави одлуки и да постигне ефективни резултати.
|
|||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Вовед во концептот на стратегиски менаџмент, контекст во кој се одвива стратегискиот менаџмент, спроведување на екстерна анализа и проценка на можности и закани, спроведување на интерна анализа и проценка на предности и слабости, функционални стратегии, конкурентски стратегии, корпоративни стратегии, меѓународни стратегии, стратегии за претприемачки потфати и за непрофитни организации, технологија и стратегија, стратегиски менаџмент на ИКТ, извршување на стратегии, оценување и контрола на стратегијата, менаџерите и стратегискиот менаџмент. |
|||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: - |
|||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 0 + 45 + 45 + 30 = 180 часа
|
||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
0 часови |
||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
45 часови
|
||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
45 часови |
||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
45 бодови |
||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Нема |
||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски и англиски |
||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Студентска анкета
|
||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|