Психологија на училишна возраст
| 1. | Наслов на наставниот предмет | Психологија на училишна возраст Psyhology of school age students | |||||||||||||
| 2. | Код | F23L3S071 | |||||||||||||
| 3. | Студиска програма | Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Стручни студии за програмирање, | |||||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство | |||||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв циклус | |||||||||||||
| 6. | Академска година / семестар 3 / Летен | 7. Број на ЕКТС кредити 6.0 | |||||||||||||
| 8. | Наставник | 
 | |||||||||||||
| 9. | Предуслови за запишување на предметот | 
 | |||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции): Целта на предметот е студентите да се запознаат со елементите од психологијата и психологијата на учењето 
 | ||||||||||||||
| 11. | Содржина на предметната програма: (1) Предмет на психологијата (1) Когнитивен развој / типови стимули (1) Внимание, перцепција, работна меморија, нивоа на процесирање (1) Социјален и морален развој (1) Разлики кај потребите кај учениците (1) Бихервистички поглед на учењето - принципи (2) Комплексни когнитивни процеси - мислење и говор (1) Емоции, Мотивација при учење и предавање (1) Помнење и заборавање (2) Креирање околини на учење - надарени ученици, проблем деца (1) Психологија на ефикасната настава | ||||||||||||||
| 12. | Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. | ||||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа | |||||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа 
 | |||||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава | 30 часови | |||||||||||
| 15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 15 часови 
 | |||||||||||
| 16.2. | Самостојни задачи | 15 часови | |||||||||||||
| 16.3. | Домашно учење | 75 часови | |||||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||||
| 17.1. | Тестови | 10 бодови | |||||||||||||
| 17.2. | Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) | 15 бодови | |||||||||||||
| 17.3. | Активности и учење | 10 бодови | |||||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 70 бодови | |||||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 | |||||||||||||
| 20. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и англиски | |||||||||||||
| 21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | механизам на интерна евалуација и анкети 
 | |||||||||||||
| 22. | Литература | ||||||||||||||
| 22.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||
| 22.2. | Дополнителна литература | 
 | |||||||||||||

