Персонализирано учење
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Персонализирано учење Personalized learning |
|||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L3W056 |
|||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Информатичка едукација, |
|||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 3 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Ана Мадевска Богданова |
|||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Алгоритми и податочни структури или Примена на алгоритми и податочни структури |
|||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Персонализираното учење е современ начин на одржување на наставата која ги пресретнува индивудуалните потреби на секој ученик. Студентите се оспособуваат да ги препознаат спецификите на совладување на знаењата кај учениците од основните и средните училишта. Студентите ќе осознаат како да се справат со предизвикот за вклучување на персонализираното учење во рамки на класичната училница и како да се поттикнува усвојувањето на нови знаења кај различните стилови на учење.
|
||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Вовед во персонализирано учење 2. Едукациски модели,алатки, дизајн и поддршка за воспоставување персонализирана околина за учење 3. Теорија за мотивација и вклучување во процесот на учење 4. Алатки за запознавање со начинот на учење на секој ученик 5. Ученик - ориентирано оценување 6. Технологија и оценување 7. Употреба на технологија за унапредување на предавање и учење во персонализирана околина 8. Развивање колегијални релации и колаборативно учење 9. Измена на улогата на наставникот - наставникот во улога на поттикнувач на усвојување нови знаења 10. Проблемско базирано учење 11. Персонализирано учење за ученици со потешкотии во учењето Вежби: 1. Вовед во персонализирано учење 2. Едукациски модели,алатки, дизајн и поддршка за воспоставување персонализирана околина за учење 3. Теорија за мотивација и вклучување во процесот на учење 4. Апликации за различн начини на учење 5. Ученик - ориентирано оценување 6. Технологија и оценување 7. Употреба на технологија за унапредување на предавање и учење во персонализирана околина 8. Развивање колегијални релации и колаборативно учење 9. Измена на улогата на наставникот - наставникот во улога на поттикнувач на усвојување нови знаења 10. Проблемско базирано учење 11. Персонализирано учење за ученици со потешкотии во учењето |
||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15 часови
|
|||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
|||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
75 часови |
|||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
15 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
70 бодови |
|||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани активности 15.2 и 16.1 |
|||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
|||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|