Учење низ игра

Учење низ игра

1.

Наслов на наставниот предмет

Учење низ игра

Learning through play

2.

Код

EDU-Z-04

3.

Студиска програма

Едукација со ИКТ, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Ана Мадевска Богданова проф. д-р Гоце Арменски доц. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Слушателите на курсот ќе ги добијат следниве компетенции: - Објаснување на избрани психолошки теории и модели корисни за опишување на мотивациските аспекти на процесот на учење. - Објаснување на избраните рамки за анализа и дизајн на игри и ситуации кои наликуваат на игри. - Анализа на ситуација која не е мотивирачка за нејзините учесници и примена на принципите за мотивирачки дизајн и играње во неа, со цел истата да се подобри. - Дизајн на флексибилна и ефективна образовна игра на табла и документи за нејзините правила, физички карактеристики, контекст во кој се користи, цел и варијации. - Дизајнирање и документирање на онлајн образовна игра и опис на мотивациските принципи во нејзиниот дизајн. - Објаснување на процесот на дизајн кој е користен во креирањето на мотивациски образовни производи и игри.

11.

Содржина на предметната програма:


Мотивациски дизајн - Гемификација - Цели на мотивација - Интеграција на мотивацијата во процесот на учење - Алатки за поддршка на мотивацискиот дизајн - Игри - Мотивација на играчи - Дизајн на игри кои поттикнуваат ангажирање при различен пристап на учење - Дизајн на интерфејси за игри - Социјални игри

12.

Методи на учење:


предавања, проекти, дискусии, работилници

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 40 + 40 + 40 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

40 часови

16.2.

Самостојни задачи

40 часови

16.3.

Домашно учење

40 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

20 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

40 бодови

17.3.

Активности и учење

30 бодови

17.4.

Завршен испит

100 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6752

Jan L. Plass, Richard E. Mayer, Bruce D. Homer

Handbook of Game-Based Learning

The MIT Press

2020

6753

Matthew Farber

Gamify Your Classroom: A Field Guide to Game-Based Learning

Peter Lang Inc., International Academic Publishers

2017

6754

Sharon Boller, Karl M. Kapp

Play to Learn: Everything You Need to Know About Designing Effective Learning Games

Association for Talent Development

2017

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година