Иновации во ИКТ

Иновации во ИКТ

1.

Наслов на наставниот предмет

Иновации во ИКТ

Innovations in ICT

2.

Код

F23L3W105

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

4 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Магдалена Костоска Ѓорчевска проф. д-р Марјан Гушев

9.

Предуслови за запишување на предметот

Бизнис и менаџмент

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Разбирање на иновативноста. Стекнување на иновативни вештини. Примена на ИКТ за креирање на иновации. Креирање на иновации во ИКТ.

11.

Содржина на предметната програма:


Иновативни организации. Разбирање на иновативноста. Процес на иновирање во компаниите. Иновативни вештини. Поддршка за креативност. Управување со процесот на иновирање. Функција на дизајнот во иновациите. Иновации водени од дизајн. Мерење на иновативноста во организациите. Комерцијализација на иновациите. Ефективни иновациски планови. Користење на ИКТ како поддршка за иновации. Иновирање во ИКТ. Забрзување на иновациите со користење на ИКТ. Нови ИКТ технологии и можности за иновирање.

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15.1 и 15.2

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4393

T. Davila, M. Epstein, R. Shelton

Making Innovation Work

Pearson

2012

4394

Joseph Tidd & John Bessant

Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change

Wiley

2013

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година