Статистички истражувачки вештини: уредување, репортирање и визуализација на податоци
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Статистички истражувачки вештини: уредување, репортирање и визуализација на податоци Statistical research skills: editing, reporting and visualizing data |
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
m23_w_244 |
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Статистика и аналитика на податоци, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Софтверско инженерство, Data science in computer science and engineering, Едукација со ИКТ, |
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
доц. д-р Бојан Илијоски доц. д-р Емил Станков доц. д-р Илинка Иваноска |
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Студентите ќе се оспособат да: Изведуваат оригинални идеи и да ги применат идеите во истражувачки контекст. Ги пренесат своите заклучоци и знаење на специјализирана и неспецијализирана публика на јасен и недвосмислен начин. Ги синтетизираат заклучоците добиени од овие анализи и да ги презентира јасно и убедливо писмено и усно. Применуваат социјални вештини за тимска работа и автономно поврзување со други истражувачи. Применуваат напредни техники на анализа и застапување на информации, со цел да се прилагодат на реални проблеми. Користете слободен софтвер како Python за спроведување на статистичка анализа. Применуваат и развиваат техники за визуелизација на собран примерок. Применуваат знаења и вештини за напредно статистичко советување.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Околина за уредување. Генерирање на динамички извештаи со Python, Markdown средина, експортирање и дистрибуција на извештаи, креирање на презентации. Визулизации и библиотеки за визуелизација. Развој на апликации. Дистрибуција и хостирање. |
|||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: NULL |
|||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
60 + 0 + 30 + 60 + 30 = 180 часа
|
||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
60 часови |
||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
0 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
60 часови
|
||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
60 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
30 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
NULL |
||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски и англиски |
||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкетни прашалници и разговор со студентите.
|
||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|