F23L2S026 Маркетинг

F23L2S026 Маркетинг

1.

Наслов на наставниот предмет

F23L2S026 Маркетинг

F23L2S026 Marketing

2.

Код

F23L1S026

3.

Студиска програма

Стручни студии за програмирање, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Стручни студии за програмирање, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

2 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Билјана Стојкоска Ристеска проф. д-р Смилка Јанеска Саркањац

9.

Предуслови за запишување на предметот

Освоени најмалку 36 ЕКТС

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Вовед во главните елементи за развој на маркетинг стратегија и планирање на програма за маркетинг; Развој на вештини за решавање на маркетинг проблеми преку аналитички алатки (рамки, поими, модели и техники); Анализа на примери и студии на случај како претпријатијата го организираат својот маркетинг, со акцент на ИКТ претпријатија; Подобрување на комуникациските вештини, усни и писмени, работа во тим при изработка на проектна задача, презентирање на проектната задача.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Креирање на вредност за клиентите 2. Компанијата и маркетинг стратегија 3. Анализа на маркетинг опкружувањето 4. Менаџмент на маркетинг информации за стекнување увид во клиентите 5. Разбирање на однесување при купување 6. Маркетинг стратегија водена од вредност за клиентите 7. Производи, услуги и брендови 8. Прв колоквиум 9. Разбирање и земање вредност од клиентите 10. Маркетинг канали за испорака на вредност 11. Заложба на клиентите и комуницирање вредност со клиентите 12. Лична продажба 13. Продажна промоција 14. Директен, онлајн, мобилен маркетинг и социјални медиуми 15. Втор колоквиум

12.

Методи на учење:


Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверскипакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектназадача и семинарска работа.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

80 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани актибвности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4476

Kotler Philip, Armstrong Gary

Principles of Marketing, 14/e

Prentice Hall

2012

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година