Бизнис и менаџмент
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Бизнис и менаџмент Business and Management |
||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L1W005 |
||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Управување во информатички технологии, |
||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Георгина Мирчева ворн. проф. д-р Ристе Стојанов проф. д-р Смилка Јанеска Саркањац ворн. проф. д-р Владимир Здравески |
||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Развој на менаџерски способности: техничка, концепциска, комуникациска, аналитичка. Усвојување на рамки, поими, модели и техники од областа на менаџментот. Презентирање и анализа на примери, студии на случај и најдобри менаџмент практики од повеќе бизнис области и студии на случај на поодделни бизниси.
|
|||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Менаџерите на своето работно место 2. Донесување одлуки 3. Менаџмент на опкружувањето и културата на организацијата 4. Планирање на работните активности, менаџирање стратегија 5. Дизајн на организациска структура - основни дизајни 6. Дизајн на организациска структура - адаптивни дизајни 7. Менаџирање на човечки ресурси 8. Креирање и менаџирање на тимови 9. Менаџирање на комуникации 10. Разбирање и управување со индивидуалното однесување 11. Мотивирање на вработени 12. Лидестрво 13. Мониторирање и контролирањеж Вежби: 1. Историја на менаџмент 2. Анализа на студии на случај за донесување одлуки 3. Анализа на студии на случај за менаџмент на опкружувањето и културата на организацијата 4. Анализа на студии на случај за планирање на работните активности и менаџирање стратегија 5. Анализа на студии на случај за дизајн на организациска структура - основни дизајни 6. Анализа на студии на случај за дизајн на организациска структура - адаптивни дизајни 8. Анализа на студии на случај за менаџирање на човечки ресурси 8. Анализа на студии на случај за креирање и менаџирање на тимови 9. Анализа на студии на случај за креирање и менаџирање на комуникации 10. Анализа на студии на случај за разбирање и управување со индивидуалното однесување 11. Анализа на студии на случај за мотивирање на вработени 12. Анализа на студии на случај за лидерство 13. Анализа на студии на случај за мониторирање и контролирање |
|||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
|||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа
|
||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15 часови
|
||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
75 часови |
||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
15 бодови |
||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
80 бодови |
||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|