Дигитален маркетинг

Дигитален маркетинг

1.

Наслов на наставниот предмет

Дигитален маркетинг

Digital marketing

2.

Код

m23_s_059

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Интелигентни системи, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Еко-информатика, Интернет технологии и сајбер безбедност, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Димитар Трајанов ворн. проф. д-р Сашо Граматиков

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


По завршувањето на курсот се очекува студентот да ги разбира основните концепти од маркетингот. Да ги разбира и користи технологиите за е-маркетинг. Да го разбира однесувањето на Интернет корисниците при донесување на одлуките за купување и оваа знаење да го применува за креирање на успешни е-бизнис решенија.

11.

Содржина на предметната програма:


Вовед во дигитален маркетинг. Истражување на пазарот. Crowdsourcing. Технологии за дигитален маркетинг. Е-маил Маркетинг. Online рекламирање. Маркетинг базиран на пребарувачи. Оптимизација за пребарувач. Плати по клик рекламирање. Канали кај социјални медиуми. Стратегија за социјални медиуми. Управување со online репутацијата. Маркетинг кај мобилни уреди. Локациски потпомогнатo рекламирање. Маркетинг во Semantic Web. Управување со корисниците. Веб аналитики

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

50 + 25 + 25 + 45 + 35 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

50 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

25 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

45 часови

16.2.

Самостојни задачи

25 часови

16.3.

Домашно учење

35 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

45 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

45 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6943

Rob Stokes

eMarketing: The Essential Guide to Marketing in a Digital world

Quirk eMarketing (Pty)

2020

6944

Sagar Soni

Digital Marketing A Step Towards Success

Independently published

2020

6945

Simon Kingsnorth

Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing 2nd Edition

Kogan Page; 2nd edition

2019

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година