Паралелно програмирање
1.  | 
                    Наслов на наставниот предмет  | 
                    
                         Паралелно програмирање Parallel programming  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
2.  | 
                    Код  | 
                    F23L3S149  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
3.  | 
                    Студиска програма  | 
                    
                         Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање,  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
4.  | 
                    Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)  | 
                    
                         Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
5.  | 
                    Степен (прв, втор, трет циклус)  | 
                    Прв циклус  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
6.  | 
                    Академска година / семестар 3 / Летен  | 
                    7. Број на ЕКТС кредити 6.0  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
8.  | 
                    Наставник  | 
                    
                         проф. д-р Марјан Гушев ворн. проф. д-р Владимир Здравески  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
9.  | 
                    Предуслови за запишување на предметот  | 
                    Алгоритми и податочни структури или Примена на алгоритми и податочни структури  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
10.  | 
                    Цели на предметната програма (компетенции): Истражување на алгоритмите и техниките за програмирање на најновите паралелни платформи со споделена меморија и со дистрибуирана меморија. Студентот ќе се запознае со теоретските и практичните (програмските) компоненти. 
  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
11.  | 
                    Содржина на предметната програма: (1) Вовед. Преглед и предизвици на паралелни системи. (1) Основи на паралелно пресметување, модели, алгоритми. (1) Специјално наменски архитектури. (2) Проблеми и решенија при синхронизација на повеќе нитки, multi-threading системи. (1) Паралелни системи вовед во паралелни програмски модели. (1) Дизајн на паралелен алгоритам. (2) Споделувана меморија и MPI. (2) GPU архитектура и CUDA програмирање. (1) Aнализа на перформанси. (1) Оптимизација  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
12.  | 
                    Методи на учење: Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
13.  | 
                    Вкупен расположив фонд на време  | 
                    6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
14.  | 
                    Распределба на расположивото време  | 
                    30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа 
  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
15.  | 
                    Форми на наставните активности  | 
                    15.1.  | 
                    Предавања- теоретска настава  | 
                    30 часови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||
15.2.  | 
                    Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа  | 
                    45 часови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
16.  | 
                    Други форми на активности  | 
                    16.1.  | 
                    Проектни задачи  | 
                    15 часови 
  | 
                ||||||||||||||||||||||||||
16.2.  | 
                    Самостојни задачи  | 
                    15 часови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
16.3.  | 
                    Домашно учење  | 
                    75 часови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
17.  | 
                    Начин на оценување  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
17.1.  | 
                    Тестови  | 
                    10 бодови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
17.2.  | 
                    Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)  | 
                    15 бодови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
17.3.  | 
                    Активности и учење  | 
                    10 бодови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
17.4.  | 
                    Завршен испит  | 
                    70 бодови  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
18.  | 
                    Критериуми за оценување (бодови/ оценка)  | 
                    до 50 бода  | 
                    
                         5 (пет) (F)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода  | 
                    6 (шест) (E)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода  | 
                    7 (седум) (D)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода  | 
                    8 (осум) (C)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода  | 
                    9 (девет) (B)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода  | 
                    
                         10 (десет) (A)  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
19.  | 
                    Услов за потпис и полагање на завршен испит  | 
                    15.1 и 15.2  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
20.  | 
                    Јазик на кој се изведува наставата  | 
                    
                         македонски и англиски  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
| 
                         21.  | 
                    
                         Метод на следење на квалитетот на наставата  | 
                    механизам на интерна евалуација и анкети 
  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||
22.  | 
                    Литература  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
22.1.  | 
                    Задолжителна литература  | 
                |||||||||||||||||||||||||||||
                        
  | 
                ||||||||||||||||||||||||||||||
| 
                         22.2.  | 
                    
                         Дополнителна литература  | 
                
                    
  | 
                
                
            ||||||||||||||||||||||||||||
