Е-учење
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Е-учење E-learning |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L1S052 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Информатичка едукација, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Миле Јованов |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе биде запознат со еволуцијата на теориите за учење и ќе биде во состојба да ги разбере улогата и новите трендови кај околините за е-учење како и да го разбере преминот од традиционалните во е-околините за учење. Низ примери за примена на видео игри, масивни отворени онлајн курсеви, оддалечени и виртуелни лаборатории, виртуелни училници студентите ќе се запознаат со можностите за искористување на ИКТ за поддршка на образованието. Студентите ќе се стекнат со способност да понудат соодветни постојни системи и алатки за менаџирање со учење и наставни содржини како и системи и алатки за проверка на знаење за дадени бизнис побарувања.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Вовед во курсот. Oсновни концепти за е-учење, м-учење, е-учење 2.0 2. Модели/теории за учење: Бихејвиоризам 3. Модели/теории за учење: Когнитивизам, конструктивизам... 4. Наставен дизајн 5. Испитување и модели за оценување 6. Примена на ИКТ во образованието 7. Системи за управување со настава и наставни материјали од аспект на корисник 8. Системи за управување со настава и наставни материјали од аспект на наставник 9. Пример системи и алатки за е-учење во разни области. Системи и алатки за проверка на знаење 10. Масивни отворени онлајн курсеви, оддалечени и виртуелни лаборатории и виртуелни училници во образованието 11. Компјутерски (видео) игри, социјални мрежи и мултимедија во образованието Вежби: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 60 + 15 + 30 + 45 = 180 часа
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
60 часови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
45 часови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
30 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
20 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
40 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и англиски |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|