Спорт и здравје
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Спорт и здравје Sport and Health |
|||||||||||||
2. |
Код |
F23L1W004 |
|||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, |
|||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 1 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 2.0 |
|||||||||||||
8. |
Наставник |
|
|||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Целта на предметот спорт и спортски активности е усвојување на нови и усовршување на старите моторни знаења и вештини, подобрување на моторните и фукционалните спсособности се со цел унапредување на здравјето, задоволувањето на потребате за движење, оспообување на студентот за рационално, содржајно користење на слободното време како и подобрување на квалитетот на животот во младоста, во зрелата возраст и староста. Унапредување на социјалната комуникација. Очекувани резултати: Оспособување на студентот за самостојно спортување и физичко вежбање, запознавање со законитостите на физичката култура и правилната исхрана. Стекнување знаења за структурата, правилата, принципите на тренажниот процес и специфичностите на избраната кинезиолошка активност.
|
||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: кошарка, мал фудбал, одбојка, ракомет, танцови фитнес програми (аеробик, степ-аеробик, пилатес. За студентите со посебни потреби: физички активности во зависност од дијагнозата на студентот. Факултативно учество во спортски натпревари. |
||||||||||||||
12. |
Методи на учење:
|
||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
2.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
+ 30 + 0 + 0 + 30 = 180 часа
|
|||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
часови |
|||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови
|
|||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
0 часови |
|||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
бодови |
|||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
0 бодови |
|||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
бодови |
|||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
бодови |
|||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
|
|||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македноски и Англиски |
|||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анонимни анкети
|
|||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|