Структурно програмирање
| 1. | Наслов на наставниот предмет | Структурно програмирање Structured programming | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2. | Код | F23L1W020 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3. | Студиска програма | Примена на информациски технологии, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв циклус | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 6. | Академска година / семестар 1 / Зимски | 7. Број на ЕКТС кредити 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 8. | Наставник | проф. д-р Ана Мадевска Богданова доц. д-р Бобан Јоксимоски проф. д-р Дејан Ѓорѓевиќ доц. д-р Емил Станков проф. д-р Ѓорѓи Маџаров ворн. проф. д-р Христина Михајлоска проф. д-р Иван Чорбев проф. д-р Ивица Димитровски ворн. проф. д-р Катарина Тројачанец Динева проф. д-р Миле Јованов проф. д-р Невена Ацковска | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 9. | Предуслови за запишување на предметот | 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции): Да се воведат студентите во парадигмата на структурното програмирање, да го разберат концептот на алгоритми и да се оспособат да развиваат алгоритми, да кодират, тестираат и компајлираат програми. Студентите ќе можат да пишуваат програми за решавање проблеми преку користење на податочни типови, контролни структури, функции, низи во програмскиот јазик C++. 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 11. | Содржина на предметната програма: 1. Вовед. Алгоритми и програми. Програмирање и програмски јазици. Структурно програмирање. Процес на креирање и извршување на програма 2. Алгоритамски контролни структури. Редоследна структура. Елементи од С++. Величини и податоци. Променливи. Оператор за доделување. Основни типови на податоци. Влез и излез. Први програми со редоследна структура. 3. Претставување на броеви во компјутер, опсег на броеви, повеќе за типови на податоци и нивни опсези. Конверзија на тип на податоци. Релациски оператори. Споредбени и логички изрази. Структура за избор од 2 можности. 4. Контролни структури за избор (if – else, Условен оператор ?:, switch) 5. Контролни структури за повторување 6. Алгоритамско размислување, правилен алгоритам. Внимателна употреба на break и continue и неупотреба на goto. Сложеност на алгоритми. Временска сложеност. 7. Функции. Примена на функции. Подрачје на важење на променливите 8. Низи: еднодимензионални, дводимензионални.... 9. Едноставни алгоритми за работа со низи/ познати алгоритми и решавање проблеми (пребарување, сортирање...) 10. Рекурзија и покажувачи 11. Работа со низи од знаци, стрингови, датотеки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 12. | Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 30 + 60 + 15 + 15 + 60 = 180 часа 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава | 30 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 60 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 15 часови 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 16.2. | Самостојни задачи | 15 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 16.3. | Домашно учење | 60 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.1. | Тестови | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.2. | Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) | 15 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.3. | Активности и учење | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 80 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Редовност и активност на лаб. вежби | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 20. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и англиски | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | механизам на интерна евалуација и анкети 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22. | Литература | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22.2. | Дополнителна литература | 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

