Инфраструктурно програмирање

Инфраструктурно програмирање

1.

Наслов на наставниот предмет

Инфраструктурно програмирање

Infrastructural programming

2.

Код

F23L3S111

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Интернет, мрежи и безбедност, Пресметување во облак,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

4 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Боро Јакимовски

9.

Предуслови за запишување на предметот

Компјутерски мрежи или компјутерски мрежи и безбедност

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Студентот ќе се здобие со знаење за лесно и ефикасно менаџирање на IT системи, управување со традиционалните податочни центри, приватни и јавни облаци и клиентските компјутери и уреди. Студентот ќе може да се запознае и со платформи за менаџирање на повеќе хипервизори, физички ресурси и апликации.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Организација на податочен центар 2. Менаџмент на податочен центар (сервери, сервиси, корисници) 3. Документирање на ИТ основните средства (хардвер, софтвер, сервиси) 4. Заштита од испади и катастрофи, обезбедување на континуитет на сервисите 5. Менаџмент на промените 6. Алатки за автоматизиран конфигурациски менаџмент 7. Програмирање на постапки за автоматизирана инсталација на сиситеми 8. Програмирање на постапки за автоматизирана конфигурација на сиситеми

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

15.1 и 15.2

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4427

Lorin Hochstein

Ansible Up & Running

Oreilly

2015

4426

0

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година