Дизајн на образовен софтвер

Дизајн на образовен софтвер

1.

Наслов на наставниот предмет

Дизајн на образовен софтвер

Educational Software Design

2.

Код

F23L3W050

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Информатичка едукација, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

3 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Гоце Арменски

9.

Предуслови за запишување на предметот

Освоени најмалку 60 ЕКСТ

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе биде во состојба да ги: разбере принципите (педагошки, когнитивни, инженерски) кои треба да се искористат при дизај на образовен софтвер, местото и примената на различните типови на образовен софтвер во образованието, начинот на кој образовниот софтвер помага да се остварат одередени педагошко-едукативни цели, како и основните принципи за користење на образовен софтвер без притоа тој да ја наруши дидактиката на образовниот процес.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. - Модели и теории на учење 2. - Традиционални околини за учење. Алатки кои се користат во традиционалните околини за учење 3. - Интеграција на технологијата во процесот на учење. Технолошки потпомогнати околини за учење 4. - Типови образовен софтвер 5. - Содржини за учење 6. - Циклус на развој на образовен софтвер 7. - Примери на примена на алатки за учење во средно образование 8. - Примери на примена на алатки за учење во основно образование 9. - Колаборативно учење и поучување. 10. Е-учење 2.0 11. Интерфејси за учење 12. Евалуација на образовен софтвер

12.

Методи на учење:


настава, колаборативно учење. презентации, проектинастава, колаборативно учење. презентации, проекти

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани актибвности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

8509

By Mal Lee

Leading a digital school: principles and practice

Hyde Park Press, Australia

2010

8510

By Nancy Law, Willem J. Pelgrum, Tjeerd Plomp

Pedagogy and ICT Use in Schools Around the World

Springer

2008

8511

By Rosamund Sutherland, Susan L. Robertson

Improving classroom learning with ICT

Rutledge, USA

2009

8512

Grabe, M. & Grabe,C

Integrating Technology for Meaningful Learning

Houghton Miffin Company

2007

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година