Дизајн на образовен софтвер
| 1. | Наслов на наставниот предмет | Дизајн на образовен софтвер Educational Software Design | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2. | Код | F23L3W050 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3. | Студиска програма | Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Информатичка едукација, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Управување во информатички технологии, | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв циклус | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 6. | Академска година / семестар 3 / Зимски | 7. Број на ЕКТС кредити 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 8. | Наставник | проф. д-р Гоце Арменски | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 9. | Предуслови за запишување на предметот | Освоени најмалку 60 ЕКСТ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции): По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе биде во состојба да ги: разбере принципите (педагошки, когнитивни, инженерски) кои треба да се искористат при дизај на образовен софтвер, местото и примената на различните типови на образовен софтвер во образованието, начинот на кој образовниот софтвер помага да се остварат одередени педагошко-едукативни цели, како и основните принципи за користење на образовен софтвер без притоа тој да ја наруши дидактиката на образовниот процес. 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 11. | Содржина на предметната програма: Предавања: 1. - Модели и теории на учење 2. - Традиционални околини за учење. Алатки кои се користат во традиционалните околини за учење 3. - Интеграција на технологијата во процесот на учење. Технолошки потпомогнати околини за учење 4. - Типови образовен софтвер 5. - Содржини за учење 6. - Циклус на развој на образовен софтвер 7. - Примери на примена на алатки за учење во средно образование 8. - Примери на примена на алатки за учење во основно образование 9. - Колаборативно учење и поучување. 10. Е-учење 2.0 11. Интерфејси за учење 12. Евалуација на образовен софтвер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 12. | Методи на учење: настава, колаборативно учење. презентации, проектинастава, колаборативно учење. презентации, проекти | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава | 30 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 15 часови 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 16.2. | Самостојни задачи | 15 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 16.3. | Домашно учење | 75 часови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.1. | Тестови | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.2. | Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) | 15 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.3. | Активности и учење | 10 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 70 бодови | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Реализирани актибвности 15.2 и 16.1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 20. | Јазик на кој се изведува наставата | македонски | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | механизам на интерна евалуација и анкети 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22. | Литература | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22.2. | Дополнителна литература | 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||

