Е-учење 2.0

Е-учење 2.0

1.

Наслов на наставниот предмет

Е-учење 2.0

E-learning 2.0

2.

Код

m23_s_033

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Ана Мадевска Богданова доц. д-р Емил Станков проф. д-р Катерина Здравкова доц. д-р Методија Јанчески

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Успешниот студент: - ќе ги осознае можностите, предностите и предизвиците на Е-учењето 2.0 - ќе ги запознае сервисите на Е-учењето 2.0 - ќе стекне искуство за создавање сопствени апликации кои го поддржуваат колаборативното учење - ќе биде во состојба да ги препознае непредвидени ситуации и критички да дискутира за нив

11.

Содржина на предметната програма:


Основни концепти на Web 2.0 и 3.0. Компјутерски поддржано колаборативно учење. Сервисите на Web 2.0 и нивната примена во образованието. Технологиите и стандардите на Е-учењето 2.0. Колаборативно учење и поучување. Е-учењето 2.0 и лицата со посебни потреби. Предизвиците на Е-учењето 2.0. Иднината на Е-учењето

12.

Методи на учење:


настава, истражување, колаборативно учење. презентации, проекти

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 0 + 0 + 0 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

0 часови

16.3.

Домашно учење

0 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

0 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7590

Peggy L. Maki, Peter Shea (editors)

Transforming Digital Learning and Assessment: A Guide to Available and Emerging Practices and Building Institutional Consensus

Stylus Publishing

2021

7593

Tonya W. Singer

EL Excellence Every Day: The Flip-to Guide for Differentiating Academic Literacy 1st Edition

Corwin

2018

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година