Управување со електронски образовни системи

Управување со електронски образовни системи

1.

Наслов на наставниот предмет

Управување со електронски образовни системи

Management of electronic educational systems

2.

Код

m23_s_066

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Управување во информатички технологии,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

доц. д-р Емил Станков проф. д-р Миле Јованов

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Целта на курсот е да ги запознае студентите со различните електронски системи во образованието, нивната примена, меѓусебна синхронизација и придобивките од нивното користење.

11.

Содржина на предметната програма:


Елементи на образовен систем. Менаџирање со образование на макро и микро ниво (државен систем на образование: наставни планови и програми, директори, наставници и ученици, образование на ниво на единка (училиште, факултет), предмет, одделение/клас, час). Преглед на електронски системи за управување со образование на различни нивоа, нивни функционалности, софтверски и хардверски побарувања и слично. Платфотми за е-учење: комерцијални во облак, или системи со отворен код.

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби, тимска работа, анализа на научни трудови, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 15 + 15 + 60 + 60 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

15 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

60 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

60 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

60 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15.1 и 15.2

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7301

Mel Ainscow, Christopher Chapman, Mark Hadfield

Changing Education Systems: A Research-based Approach

Routledge

2020

7302

Alex Buchner

Moodle 3 Administration - Third Edition: An administrator`s guide to confi guring, securing, customizing, and extending Moodle, 3rd Edition

Packt Publishing

2016

7303

Susan Smith Nash

Moodle Course Design Best Practices: Design and develop outstanding Moodle learning experiences, 2nd Edition

Packt Publishing

2018

7304

D. Randy Garrison

E-Learning in the 21st Century: A Community of Inquiry Framework for Research and Practice, 3rd Edition

Routledge

2016

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година