Мултимедијални проекти во наставата

Мултимедијални проекти во наставата

1.

Наслов на наставниот предмет

Мултимедијални проекти во наставата

Multimedia projects in teaching

2.

Код

m23_w_031

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Билјана Стојкоска Ристеска

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Овој курс на професорите им нуди стратегии и идеи за вклучување на мултимедијалните проекти во наставата. Со тоа ќе се искористат многубројните предности кои креирањето на мултимедијални проекти ги поттикнува кај учениците, како кооперативно учење, развојот на повеќе типови на интелегенција и конструктивност. Главна цел е да се научи како професорот да го менаџира процесот на изработка на мултимедијални проекти од страна на учениците.

11.

Содржина на предметната програма:


Влијание на мултимедијалните проекти во учењето на студентите. Модел за дизајнирање и развој на мултимедијални проекти. Планирање на мултимедијални проекти. Организирање на мултимедијален проект, начин на групирање на студентите и поттикување на кооперативност. Менаџирање на мисловни и истражувачки активности. Дизајн на мултимедијален проект преку избор на целна група и планирање на проектот. Развој на мултимедијални компоненти: графика, анимации, аудио и дигитално видео. Авторизација на мултимедијален проект. Евалуација на пректот: техники и стратегии за проценка и оценување. Типови на проекти кои можат да се изработуваат. Разгледување на повеќе сценарија за одржување на часовите.

12.

Методи на учење:


Предавања. Дискусија меѓу студентите и наставникот околу сценарија за организација на различни мултимедијални проекти кои би можеле да бидат изготвени од страна на учениците. Изработка на семинарски и проект.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 60 + 30 + 30 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

30 часови

16.2.

Самостојни задачи

60 часови

16.3.

Домашно учење

30 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

30 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Изготвен проект и семинарски работи

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7162

Abhaya Asthana

Multimedia in Education

Springer, Boston, MA

2006

7163

Karen S. Ivers, Ann E. Barron

Multimedia projects in education: Designing, producing, and assessing

Englewood, CO: Libraries Unlimited

1998

7164

Green, T.D. and Brown, A

Multimedia projects in the classroom: A guide to development and evaluation

Corwin Press

2002

7165

Graziano, Kevin J.

Creating Student-Generated Multimedia: Benefits and Challenges for Teacher Education.

Taylor & Francis

2012

7166

Almutairi, Faisal

An investigation of the use of student-generated digital video to support students

University of Southampton

2018

7167

0

7168

Abhaya Asthana

Multimedia in Education

Springer, Boston, MA

2006

7169

Karen S. Ivers, Ann E. Barron

Multimedia projects in education: Designing, producing, and assessing

Englewood, CO: Libraries Unlimited

1998

7170

Green, T.D. and Brown, A

Multimedia projects in the classroom: A guide to development and evaluation

Corwin Press

2002

7171

Graziano, Kevin J.

Creating Student-Generated Multimedia: Benefits and Challenges for Teacher Education.

Taylor & Francis

2012

7172

Almutairi, Faisal

An investigation of the use of student-generated digital video to support students

University of Southampton

2018

7173

0

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година