Мултимедијални проекти во наставата
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Мултимедијални проекти во наставата Multimedia projects in teaching |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
m23_w_031 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Билјана Ристеска Стојкоска |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Овој курс на професорите им нуди стратегии и идеи за вклучување на мултимедијалните проекти во наставата. Со тоа ќе се искористат многубројните предности кои креирањето на мултимедијални проекти ги поттикнува кај учениците, како кооперативно учење, развојот на повеќе типови на интелегенција и конструктивност. Главна цел е да се научи како професорот да го менаџира процесот на изработка на мултимедијални проекти од страна на учениците.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Влијание на мултимедијалните проекти во учењето на студентите. Модел за дизајнирање и развој на мултимедијални проекти. Планирање на мултимедијални проекти. Организирање на мултимедијален проект, начин на групирање на студентите и поттикување на кооперативност. Менаџирање на мисловни и истражувачки активности. Дизајн на мултимедијален проект преку избор на целна група и планирање на проектот. Развој на мултимедијални компоненти: графика, анимации, аудио и дигитално видео. Авторизација на мултимедијален проект. Евалуација на пректот: техники и стратегии за проценка и оценување. Типови на проекти кои можат да се изработуваат. Разгледување на повеќе сценарија за одржување на часовите. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања. Дискусија меѓу студентите и наставникот околу сценарија за организација на различни мултимедијални проекти кои би можеле да бидат изготвени од страна на учениците. Изработка на семинарски и проект. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 30 + 60 + 30 + 30 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
60 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
30 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Изготвен проект и семинарски работи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкета
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|