Технолошки поддржано учење

Технолошки поддржано учење

1.

Наслов на наставниот предмет

Технолошки поддржано учење

Technologically supported learning

2.

Код

m23_w_034

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Бојана Котеска доц. д-р Емил Станков проф. д-р Гоце Арменски

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Слушателите на овој курс ќе се здобијат со следниве компетенции: - Разбирање на улогата на технолошки потпомогнатите околини за учење - Разбирање на новите трендови технолошки потпомогнатите околини за учење - Вреднување на процесот на учење во технолошки потпомогнатите околини за учење - Вреднување на ефективноста на курсевите кои се изведуваат со помош на системи за технолошки потпомогнато учење - Идентификација на потребите на ученикот во технолошки потпомогнатите околини за учење - Разбирање на преминот од традиционалните во технолошки потпомогнатите околини за учење - Дефинирање на технолошки потпомогнатите околини за учење - Асинхрони и синхрони методи на учење - Учење фокусирано на ученикот

11.

Содржина на предметната програма:


1. Модели на учење 2. Традиционални околини за учење 3. Алатки кои се користат во традиционалните околини за учење 4. Технолошки потпомогнати околини за учење 5. Споредба на традиционалните околини за учење и технолошки потпомогнатите околини за учење 6. Интеракција кај технолошки потпомогнатото учење 7. Комбинирано учење 8. Алатки за технолошки потпомогнато учење 9. Дизајнирање на дигитална содржина за учење за технолошки потпомогнатото учење 10. Системи за управување со содржини 11. Учење ориентирано кон ученикот 12. Интеграција на технологијата во процесот на учење 13. Алатки за управување со знаење

12.

Методи на учење:


предавања, проекти, дискусии, работилници

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 40 + 40 + 40 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

40 часови

16.2.

Самостојни задачи

40 часови

16.3.

Домашно учење

40 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

20 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

40 бодови

17.3.

Активности и учење

30 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

6673

Matt Bower

Design of Technology-Enhanced Learning

Emerald Publishing Limited

2019

6674

Andy Fisher, Kate Exley, Dragos Ciobanu

Using Technology to Support Learning and Teaching

Routledge

2014

6675

Huang, Ronghuai, Kinshuk, Chen, Nian-Shing (Eds.)

The New Development of Technology Enhanced Learning - Concept, Research and Best Practices

Springer-Verlag Berlin Heidelberg

2014

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година